مجموعه کلید پریز

در مجموعه کلید پریز میتوان به این موضوع رسید که چه محافظی برای چه وسیله ای کاربرد دارد به منظور افزایش عمر لوازم الکترونیک شما عزیزان.

با افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در این بازه ی زمانی, اهمیت محافظت از آنها به شدت بالا رفته و افراد نیازمند محافظ های ولتاژ برق با کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند.

با نوسانات بالای ولتاژ برق ممکن است خیلی از لوازم الکترونیکی بسوزد و منجر به انجام هزینه های بالایی شود.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا محافظی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب داشته باشید تا خیالتان از سلامت لوازم الکترونیکی منزل یا محیط کار خود مطمئن باشد.

محافظ ها دارای مدل ها و ولتاژهای مختلفی می باشند که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند و برای لوازم خاص و یا گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل فروشگاه آنلاین کالای برق کلید پریز قصد دارد تا در این مقاله به شما کمک کند تا به بهترین ها دست یابید.

گروه بازرگانی کسری الکترونیک کاوه با انواع محافظ های دیواری و چند راهی آماده ارائه انواع خدمات به مشتران گرامی خود می باشد.

ما چند نوع محافظ داریم که شامل محافظ معمولی, محافظ دیجیتال, محافظ LCD و LED, محافظ یخچال و فریزر, محافظ کل ساختمان, محافظ دیواری یخچال و فریزر, محافظ کولر گازی, محافظ پکیج, محافظ ماشین لباسشویی و محافظ ماشین ظرفشویی می باشند.

تمامی محافظ ها و سیم سیار های کاوه در مدل های متفاوت 2راهی و 3راهی و 4راهی و 5راهی و 6راهی با متراژهای متفاوت هستند.

معرفی انواع محافظ برق :

معرفی انواع چند راهی سیار:

معرفی انواع فتوسل :

معرفی انواع پریز صنعتی :

برخی از افراد ترجیح می دهند که به جای تهیه و خرید چند تا محافظ از یک محافظ با تعداد خروجی بیشتر و در عین حال با کیفیت استفاده کنند, یا اینکه یک محافظ قوی تهیه کرده و آن را بعد از کنتور ساختمان نصب کنند تا کل جریان برق واحد کنترل شود.

ما با دارا بودن محصولات کاوه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم, پس با خیال راحت میتوانید همراه ما باشید. با تهیه انواع محافظ کاوه هر چی استرس در رابطه با لوازم الکترونیکی با ارزشتان را دارید از خودتان دور می کنید.

در مجموعه کلیدپریز به غیر از محافظ ارت دار کاوه و محافظ بدون ارت کاوه می توانید انواع سیم سیار کاوه با کلید قطع کن برق و یا بدون کلید, انواع فتوسل 10 آمپر, فتوسل 10 آمپر تایمردار و فتوسل 20آمپر کاوه و همچنین پریز صنعتی, دو شاخه صنعتی و 3 راهی صنعتی کرال را با متراژهای دلخواه و قیمت های فوق العاده باور نکردنی در بین تمامی رقبا تهیه نمایید.

چرا ؟؟؟؟؟

*چون ما از داخل شرکت تولیدی کاوه الکترونیک با شما در ارتباطیم و محصولات با حذف واسطه ها به صورت مستقیم از شرکت برای شما عزیزان ارسال میشود تا شما با خیال راحت بتوانید از ما خرید نمایید.*

محافظ کاوه سیم سیار کاوه

2 راهی کاوه دو راهی کاوه 3 راهی کاوه سه راهی کاوه 4 راهی کاوه چهار راهی کاوه 5 راهی کاوه

پنج راهی کاوه6 راهی کاوه شش راهی کاوه چند راهی کاوه دو راهی 

2 راهی 3 راهی سه راهی 4 راهی چهار راهی 5 راهی پنج راهی شش راهی 6 راهی فتوسل تایمردار پریز ارت دار 2 شاخه 2 شاخه صنعتی سه راهی صنعتی 3 راهی کرال

سه راهی کرال سه راهی سیار سه راهی 2 شاخه دار 3 راهی دو شاخه دار سه راهی دو شاخه دار 3 راهی دیواری سه راهی دیواری محافظ 2500  محافظ 3500 محافظ 7500 پشت کنتوری زیر کنتوری

مجموعه کلید پریز
سبد خرید